Borsa de treball de Treballador/a familiar

Publicada: lunes, 28 de abril de 2025

Per inscriure's a aquesta oferta,
Per inscriure's a aquesta oferta, Inicia sessió, o si no estàs registrat/a, registra't com a candidat/a.

Codi


294-2025C

Descripció


El Consell Comarcal del Baix Ebre obre convocatòria per a la borsa de Treballadors/es familiars per a intervenir majoritàriament en el domicili de persones que presenten un grau de dependència. Finalització de presentació de sol·licituds: 15/05/2025

Vacants


1

Requisits

Cal acreditar algun dels següents títols i/o certificats, d’acord amb les indicacions del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya: 
 Títol de tècnic/a en atenció a persones en situació de dependència. 
 Títol de tècnic/a en cures auxiliars d'infermeria 
  Certificat de professionalitat d'atenció sociosanitària a persones dependents en 
institucions socials           
 Certificat de professionalitat d'atenció sociosanitària a persones en el domicili, 
 Títol de tècnic/a en integració social

Títols o certificats que estableix l’Annex de l’Ordre TSF/216/2019 de 28 de 
novembre , per la qual es regula la qualificació i l’habilitació professional del personal 
auxiliar d’atenció a les persones en situació de dependència.

Presentació de sol·licituds. 
Els aspirants que desitgin prendre part en aquesta convocatòria han de presentar sol·licitud a la qual hauran d’adjuntar: 
Model d’instància normalitzat 
DNI, NIE o permís de residència i treball 
Titulació exigida a la convocatòria 
Certificat acreditatiu dels coneixements de català (B1) (si no es disposa de titulació es farà una prova de nivell)
Curriculum vitae 
Justificant de pagament de la taxa per drets d’examen.

S’estableix com a forma present de presentació la presentació electrònica a través de l’apartat instància genèrica, de la seu electrònica del Consell Comarcal del Baix Ebre. També es pot aportar presencialment a la seu del Consell Comarcal del Baix Ebre.

Drets d'examen:

De conformitat amb l’Ordenança fiscal T7 reguladora de la taxa per drets d’examen i participació en proves selectives (BOPT de data 09.04.2021) es fixen els drets d’examen per  accedir a aquesta convocatòria en la quantitat de 15,00 euros. 


El termini per al pagament de la taxa corresponent finalitza el dia en que acaba el termini per a la presentació de sol·licituds. 
El sistema de ingrés serà el de l’autoliquidació. 


El pagament s’efectuarà per transferència bancària al compte: 
ES37 2100 0019 4102 0057 9081 
S’haurà de fer constar obligatòriament:

- NOM DE LA PERSONA ASPIRANT

- DNI DE LA PERSONA ASPIRANT

- PROCES TREBALLADOR/A FAMILIAR 
El justificant de pagament constitueix requisit imprescindible per poder participar en les proves  selectives i s’haurà d’acompanyar a la sol•licitud de participació en les mateixes. 
Les quotes ingressades únicament podran ser retornades, prèvia sol•licitud, al subjecte passiu si no resulta admès en la llista definitiva d’aspirants admesos i exclosos, o quan l’activitat no es realitzi per causes no imputables a dit subjectes passiu. 

BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA

Localitat, Província


TORTOSA, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Certificat de professionalitat (nivell 1) o programa de formació i inserció laboral que NO necessita ESO o estudis secundaris

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica.

Àmbits de selecció de candidats/es


Local

Durada contracte


Indefinit

Tipus de Jornada


Jornada parcial indistinta matí/tarda

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.