Encarregat/da de Restauració

Publicada: lunes, 11 de octubre de 2021

Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el lunes, 22 de noviembre de 2021 Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el lunes, 22 de noviembre de 2021

Codi


414-2021G

Descripció


Breu descripció del lloc de treball: Busquem encarregat/da de restaurant per dirigir tots els aspectes del nostre negoci. S'encarregarà d'oferir un menú d'alta qualitat i de motivar al nostre personal per oferir una excel·lent atenció a client. Les responsabilitats del gerent de restaurant inclouen mantenir els ingressos, rendibilitat i objectius de qualitat del restaurant. S'encarregarà de garantir que el funcionament del restaurant sigui eficient, a més de mantenir un nivell elevat de producció, productivitat, qualitat i estàndards de servei a el client. Per tenir èxit en aquest treball, cal tenir dots directives i experiència tant en sala com en cuina. Volem que sàpiga com supervisar el restaurant, comprovar que tot està bé amb els clients i aprofitar la capacitat Del restaurant al màxim. També és essencial experiència en gestió de cuina, ja que contractarà cuiners i personal de servei, crearà els horaris de treball, supervisarà la preparació del menjar i garantirà que es compleixin les normatives de salut i seguretat en el restaurant. Esperem que doni exemple i animi al nostre personal en els moments més atrafegats en un entorn de ritme ràpid. En darrer terme, s'encarregarà de garantir que el nostre restaurant funcioni òptimament i que els clients tinguin una experiència culinària agradable.

Vacants


1

Funcions principals:

  • Planificar, organitzar, dirigir, controlar i avaluar l'operativitat dels establiments de serveis de menjar:
  • Determinar el tipus de serveis a oferir i implementar els procediments operatius pertinents.
  • Establir estàndards per a l'exercici de el personal i l'atenció a client, fer seguiment de la seva tasca i mantenir a l'amo de l'establiment informat.
  • Estimar els costos dels aliments i begudes.
  • Portar l'inventari i adquirir entrades, equips i begudes.
  • Monitoritzar els ingressos bruts i realitzar les modificacions pertinents als procediments i als preus establerts.
  • Reunir-se amb els empleats als fins de definir menús i de realitzar activitats relacionades.
  • Supervisar els mètodes emprats en la preparació dels aliments, les racions servides i la presentació dels plats.
  • Coordinar el rentat de les estovalles, la neteja profunda de l'establiment, el rebuig de les escombraries i el control de pestes quan sigui necessari.
  • En alguns casos, encarregar-se de tancar l'establiment, revisar que els forns, fogons i llums estiguin degudament apagats i que el sistema d'alarmes estigui activat.

 

  • Planificar, organitzar, dirigir, controlar i avaluar l'operativitat dels establiments de serveis de menjar:
  • Determinar el tipus de serveis a oferir i implementar els procediments operatius pertinents.
  • Establir estàndards per a l'exercici de el personal i l'atenció a client, fer seguiment de la seva tasca i mantenir a l'amo de l'establiment informat.
  • Estimar els costos dels aliments i begudes.
  • Portar l'inventari i adquirir entrades, equips i begudes.
  • Monitoritzar els ingressos bruts i realitzar les modificacions pertinents als procediments i als preus establerts.
  • Reunir-se amb els empleats als fins de definir menús i de realitzar activitats relacionades.
  • Supervisar els mètodes emprats en la preparació dels aliments, les racions servides i la presentació dels plats.
  • Coordinar el rentat de les estovalles, la neteja profunda de l'establiment, el rebuig de les escombraries i el control de pestes quan sigui necessari.
  • En alguns casos, encarregar-se de tancar l'establiment, revisar que els forns, fogons i llums estiguin degudament apagats i que el sistema d'alarmes estigui activat.

 

 

·        Desenvolupar estratègies de mercat, implementar campanyes de Publicitat i planificar esdeveniments (promocions en begudes i aliments, festivals, entre d'altres) als fins d'augmentar l'interès de el públic per l'establiment. 
  • Coordinar amb els clients els serveis de menjar (càtering) o el lloguer de les instal·lacions per a la realització de banquets o recepcions.
  • Crear un ambient agradable tant per al gaudi dels clients, com per al de el personal.
  • Dirigir el personal del restaurant:

Entrevistar, contractar, capacitar, supervisar i, de vegades, acomiadar els empleats. o Fixar els horaris de treball dels empleats i assignar-les seves tasques, garantint que es compti amb la quantitat de treballadors necessària en cada torn.

  • Promoure el
treball en equip, als fins de garantir que les necessitats dels clients siguin satisfetes.
  • Garantir que la clientela sigui servida de manera adequada i oportuna.
  • Treballar en conjunt amb el Xef Executiu per resoldre qualsevol retard en el servei.
  • Comunicar-se amb la clientela:
  • Escoltar les seves impressions als fins de treballar en pro de l'optimització de el servei.
  • Investigar i solucionar qualsevol reclam que els clients tinguin sobre la qualitat del servei.
  • Exercir activitats administratives:
  • Revisar les transaccions financeres.
  • Fer seguiment a el pressupost a les finalitats de garantir la seva eficient administració i que les despeses estiguin dins dels límits establerts.
  • Elaborar i administrar la nòmina. o Tramitar la documentació necessària per a l'obtenció de llicències, permisos, pagament d'impostos, etc.
  • Portar el registre de les declaracions d'impostos, balanços financers i de nòmina, a més de vetllar per la seva resguard.
  • Comprovar la conciliació de cadascuna de les transaccions realitzades mitjançant els punts de venda, així com la distribució de la propina entre els empleats/es.
  • Establir una xarxa de proveïdors:
  • Coordinar el subministrament d'aliments, begudes i altres entrades necessàries per a l'operativitat de l'establiment.
  • Vetllar
pel compliment dels estàndards i legislació sanitària i de manipulació d'aliments, a més de les polítiques establertes per l'establiment:
  • Encarregar-se dels
incidents que siguin reportats i resoldre qualsevol risc o condició d'inseguretat que es presenti en l'àrea laboral.
  • Vetllar
per la neteja i manteniment de l'equip i de les instal·lacions de l'establiment.
  • Procurar
la capacitació necessària a el personal en termes de seguretat.

REQUISITS:

Experiència demostrable treballant com a gerent de restaurant, gerent general de restaurant, gerent d'hospitalitat o lloc similar
Experiència demostrable en servei a el client com a gerent
Amplis coneixements sobre menjars i begudes, amb capacitat per a recordar i esmentar els ingredients i els plats per informar els clients i a el personal de servei
Familiaritat amb el programari de gestió de restaurants, com FRONT REST ICG
Sòlides habilitats de lideratge, motivació i interpersonals
Profundes habilitats de gestió financera Grau en Administració d'Empreses; es valorarà titulació en Gestió Hotelera o escola de c

Localitat, Província


BARCELONA, Barcelona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Títol específic d'una univers itat(no és un grau, diplomatura o llicenciatura)

Permisos de Conduir


B

Vehicle propi


Coche/Turismo

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


Directors i Gerents d'Empreses de Restauració
Directors de Restaurant, de 10 o més assalariats

Àmbits de selecció de candidats/es


Local

Durada contracte


Indefinit

Tipus de Jornada


Completa

Salari


A determinar amb l'empresa

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.